Bani din online, curg milioane

bani-din-online Milioane, milioane curg. Bloggerii/vloggerii se sterg la nas cu bancnote de 100euro, la cur se sterg cu cele de 500, si lipesc de fruntea manelistilor mii de euro.

Da, visam si eu.
Articolul asta e pentru cei ce nu sunt creatori de continut in online. Mai exact pentru public…

Banii in online, se castiga greu. Foarte putini oameni ajung sa castige bani din asta, si mai putini ajung sa traiasca.
Putini bloggeri romani castiga bani din blogging incat sa se intretina.
Niciun vlogger nu castiga bani incat sa se intretina.

Imaginea de mai jos reprezinta traficul lui George Buhnici de pe canalul sau de youtube. Cititi mai multe aici.
george-buhnici-youtubeObserv, si nu cred ca sunt singurul care o face, ca atunci cand un blogger/vlogger face reclama unui brand multi sar si spun „Te-ai vandut!”… Am mai spus-o, se depune multa munca pentru produsul final, ceea ce voi consumati, in majoritatea cazurilor se si investeste.
Si inca o problema a publicului, e aia cu adblock pe care am dezbatut-o aici.

Si inca o chestie, care nu tine de creatorii ce continut. Nu mai puneti botul la serviciile alea PTC(payd to click) si toate astea. In general sunt fake, sau daca sunt reale, faceti bani pentru o punga de seminte in juma’ de an.

sursa foto: bani-online.org, victorkapra.ro

4 gânduri despre &8222;Bani din online, curg milioane&8221;

  1. mihai vasilescu 5 februarie 2015 / 20:57

    Eu tocmai sunt la o bere. Imi aprind tigarile cu hârtii de 100 de euro, ca am ramas fara lei. 😉

    • Ashu 5 februarie 2015 / 21:03

      De cand sunt blogger n-am mai pus mana pe lei. Am uitat si cum arata. 🙂

      • Ashu 5 februarie 2015 / 21:06

        Am asa multi euroi, incat sunt blogger pe o platforma gratuita. :)))

Comentează, e gratis!